BC - 23 - új funkció VÉGRE vonalkód olvasás akár a telefonunkkal, címke nyomtatás!

A most lassan már az ügyfeleknél is megjelenő BC 23 legjobb, s biztosan kijelenthetően  a legjobban várt új funkciója a vonalkód kezelés lesz!

Nézzük, milyen újdonságot hoz nekünk ez a funkció.

1. Címke nyomtatás

Cikk karton, cikk lista nézet

Új menüpontjaink jelentek meg:


A riport kinyomtatja a cikkszámot, megnevezést, GTIN-t.


Cikk kereszthivatkozás




A riport kinyomtatja a cikkszámot, megnevezést, mértékegységet, hivatkozási számot.



Adagszám információs karton


A riport kinyomtatja a cikkszámot, megnevezést, adagszámot.

Sorozatszám információs karton


A riport kinyomtatja a cikkszámot, megnevezést, sorozatszámot.

2. Címke beolvasás, akár a mobiltelefon kamerájával (is)

Kapott egy új mobil app klienst a BC, mely letölthető az apple storeból, vagy a play áruházból. Ennek lényege, hogy a mobiltelefon kameráját tudjuk használni a vonalkód leolvasásra, erre megjelent egy új ikonunk a képernyőn. Ha erre kattintunk a kamera aktív lesz, elvégzi a beolvasást, és utána tovább lép a következő gyorsbeviteli mezőre.

Az új ikonunk, mely aktiválja a kamerát/scannelést:





Technikailag megadható ezen mezőknél, hogy vonalkódot tartalmaznak, s ezáltal leolvashatóvá is válnak a kamerák/vonalkód olvasók számára (angolul):

Item Tracking

1 Page 6510 “Item Tracking Lines”

Serial No.
New Serial No.
Lot No.
New Lot No.
Package No.
New Package No.
2 Page 6550 “Whse. Item Tracking Lines”

Serial No.
New Serial No.
Lot No.
New Lot No.
Package No.
New Package No.
3 Page 6520 “Item Tracing”

Serial No. Filter
Lot No. Filter
Package No. Filter
4 Page 40 “Item Journal”

Serial No.
Lot No.
Package No.
5 Table 5767 “Warehouse Activity Line”

Serial No.
Lot No.
Package No.Note that this table is used by the following pages:
page 5780 “Whse. Pick Subform”
page 7378 “Invt. Pick Subform”
page 5771 “Whse. Putaway Subform”
page 7316 “Warehouse Movement Subform”
page 7376 “Invt. Putaway Subform”
page 7383 “Invt. Movement Subform”
6 Page 7326 “Whse. Phys. Invt. Journal”

Serial No.
Lot No.
Package No.
Item References

1 Table 5777 “Item Reference”

Reference No.
2 Table 6505 “Lot No. Information”

Lot No.
3 Table 6515 “Package No. Information”

Package No.
4 Table 6504 “Serial No. Information”

Serial No.
5 Table 83 “Item Journal Line”

Item Reference No.
6 Table 5876 “Phys. Invt. Order Line”

Item Reference No.
7 Table 39 “Purchase Line”

Item Reference No.
8 Table 37 “Sales Line”

Item Reference No.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

BC 24 - változások a projektek kezelésében - összeállítás

BC 23 - csevegés az AI(Copilot)-val a BC-ben